Nog heel even wachten - Reisverslag uit Leidschendam, Nederland van Yoeri Verbaan - WaarBenJij.nu Nog heel even wachten - Reisverslag uit Leidschendam, Nederland van Yoeri Verbaan - WaarBenJij.nu

Nog heel even wachten

Door: yoeritv

Blijf op de hoogte en volg Yoeri

13 April 2015 | Nederland, Leidschendam

Jaaaaahooooorrr!!!
Daar is ie weer hoor! Is het lang geleden!!
Na 9 maanden wachten is het eindelijk zo ver, de geboorte van mijn nieuwe reis! Het is toch niet te gleuven!

Dit keer niet naar de andere kant van we de wereld en wederom een land dat bekend staat om zijn bier. In Brussel ga ik afstuderen bij Coca-Cola. Dus voor de komende 6 maanden kan je vast tijd vrij maken, want dan zal ik jullie weer op de hoogte houden van mijn belevenissen.

Afgelopen vrijdag heb ik mijn spullen al gebracht met de auto, de Belgische snelwegen blijven gevaarlijk, met haarspeld bochten, stoplichten op de snelweg, afslagen zonder invoeg of uitvoeg strook en stilstaande trucks loslopende mensen en honden midden op de snelweg. Dus dat belooft nog wat de komende tijd

Wie zin heeft in patattkes of een pintje of degenen die zijn leven niet op het spel willen zetten op de snelweg en liever een kaart wil sturen kan dat doen naar:
Bergensesteenweg 1256 Kamer 1.3
1070 Brussel België

Liefs,
Yoeri


  • 13 April 2015 - 19:00

    Duncan:

    Fantastisch! Ik hoop een keer langs te kunnen komen =D

  • 13 April 2015 - 20:56

    Oma En Opa:

    komen zeer zeker een patatje bij je eten met cola.

  • 13 April 2015 - 20:58

    Leo:

    veel succes

  • 14 April 2015 - 00:06

    Mama:

    Ik kan niet wachten op al je blogjes en we komen zeker langs. Heel veel toi,toi,toi!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yoeri

Levensgenieter en master student Sensory Science

Actief sinds 15 Aug. 2012
Verslag gelezen: 602
Totaal aantal bezoekers 34456

Voorgaande reizen:

14 April 2015 - 18 Oktober 2015

Afstuderen bij Coca-Cola Brussel

31 Januari 2014 - 10 Juli 2014

Studie aan de Københavns Universitet

20 Augustus 2012 - 31 Januari 2013

Studie aan de Hochschule Osnabrück

Landen bezocht: